lørdag den 13. februar 2016

Februardag



For en uge siden fejrede jeg lillebrors fødselsdag med kagemand og x factor (man siger jo ikke nej til at synge når fødselsdagsbarnet bestemmer det er det vi alle skal lege).

Søndag lagde jeg mig syg, og først nu er der en smule bedring at spore. En uge på sofaen med en pakke kleenex som min bedste ven, fik mig til at længes ud hvor der var andre mennesker og en anden udsigt.




Jeg greb chancen da mor skulle på indkøb, og smuttede med en tur til Hobro. Her fik jeg ordnet et par gaveindkøb og fik set at der stadig findes andre mennesker. På vej hjem kørte vi omkring Glenstrup sø og stoppede for at nyde udsigten.

Det blev til et indlæg her for alle der også trænger til udsigt men ikke er helt klar til at bevæge sig ud i den endnu eller for dem der bare syns dansk natur er skøn.

Enjoy :)











Hjemme i haven var der stor forskel på sol og skygge. På den ene side af huset set det ud som om vinteren har ret godt fat endnu, på den anden stråler solen og forårsblomsterne kigger frem

1 kommentar:

  1. Hvor er det nogle dejlige billeder du har tagen ,men hvor er Malthe og Tom

    SvarSlet