mandag den 14. april 2014

Nyt og brugt... en dyr mandag!

Åh hvor har min konto dog lidt i dag..

Min telefon har længe stået til udskiftning, så jeg var gået igang med min opsparing. I dag blev pengene så trukket, og om få dage ankommer min nye legekammerat.

Nå, men når kontoen allerede var ramt, så skulle den da have lov rigtig at smerte, så jeg tog med en god veninde på hyggetur. Første stop var H&M hvor jeg forelskede mig i et par bukser, de fik lov til at blive hængende - det fortrød jeg.. Så deres indflytning i mit skab er planlagt til helst at være i morgen.

Jeg er på udkig efter en (måske gul) stol til min stue - denne fra kvickly er en kandidat



Kurven fandt jeg i Kvickly. Jeg havde ellers opgivet håbet om at være så heldig at der var flere tilbage så jeg kiggede ikke engang efter den - men når de nu stod fremme, så skulle den da med hjem. Det stribede stof er fra Ikea og det hvide er en kæmpe stofrest (i super lækker kvalitet!) til 5 kr fra genbrug - nogle dage føler jeg mig ret heldig...




I genbrug fandt jeg også den forreste vase og glasset til højre. Den store hvide dukkede op i kvickly. Tre nye vaser til samlet 14,50 kr, så er der vist også råd til blomster. Den fine sættekasse fandt jeg også i genbrug.




I genbrugen (Futhi i Vorup, Randers - den mest fantastiske genbrug jeg kender) fandt jeg flere lysekranse til mine påskekopper, og et æg der bare ville med. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men jeg opdager det nok i morgen når jeg får det ind på krea-værelset.



Jeg er igang med at pakke æsker ind i marmorfolie, og da jeg kunne få 4 æsker til 15 kr betød de vilde mønstre og mørke farver ikke noget. Fotobogen har jeg endnu ikke en rigtig plan for, men nogle ting kan jeg ikke lade stå... og fejlkøb til en flad 10er er til at komme over. På den anden side kan et fotoalbum vel altid bruges :)

Der fulgte lidt andre småting med fra genbrugen, men jeg fik ikke taget billeder mens der stadig var lys til det, så de må dukke op herinde en anden dag.


Ud over det fine stribede stof (Sofia hedder det) købte jeg også et par andre ting i IKEA, men for en gangs skyld var det ikke ret meget. Et par småting jeg manglede, et par ting til krea (kan I mon gætte hvilke..) og et spejl der skal erstatte et jeg ragede ned en dag i december da jeg lidt for hurtigt var på vej ud af døren.




Jeg følte mig særligt heldig da min venindes kæreste hjalp mig op med tingene. Jeg tror det var meget fint hun først fortalte ham jeg bor på 3. sal EFTER han havde sagt ja :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar