torsdag den 22. maj 2014

Travle uger og nutellasangskjuler

De sidste par uger har jeg haft travlt. Så travlt at jeg i dag kunne sætte mig i min sofa for første gang i denne uge - og jeg havde endda tid til at se et helt afsnit af en tv-serie. Trods travlheden har jeg nået at liste et par kreative projekter ind, men det meste af tiden er ellers gået med møder, hastesager og skrivelser til byrødder og lokalavisen. Jeg håber jeg kan sætte tempoet lidt ned i næste uge - men indtil da vil jeg lige vise et af de kreative projekter frem jeg fik presset ind :)

Min fætter blev konfirmeret i fredags, og hans takkesang til hans smukke mor skulle være et kæmpe nutellaglas. Den slags kan selvfølgelig skaffes på en tur over grænsen, men turen er lang og 5 kg nutella tager mere end et par dage at komme igennem. Så jeg smuttede i hobbyshoppen for at finde sager til nutellasangskjuleren. Jeg havde tænkt på at beklæde en færdig æske - men æsker til sangskjulere stod til 80 (!) kroner så jeg købte et ekstra ark karton og lavede selv en æske. Resultatet kan i se her :)



Når nu jeg forhåbentlig har lidt flere frie timer i næste uge, så tror jeg de skal bruges til flere folie-projekter. Min lokale farvehandler lukker desværre, det betyder afsindigt gode priser på resterne i butikken og i dag fik jeg folie i lange baner for under 100 kr. Så når tiden endelig er min ven igen skal der laves æsker, tekstiltryk og meget andet :)

2 kommentarer: