fredag den 11. december 2015

11. december - julekugletræskiver



I dag skete der det der ofte sker for mig i december. Mine planer kom i vejen for mine planer. Jeg startede dagen lidt sent og var lidt rundt på gulvet efter en hård torsdag, men måtte hurtigt finde det gode humør og lidt overskud frem, da HTH Randers havde været så søde at invitere til julefrokost.

Nu er jeg så lige landet, totalt rundt på gulvet. Jeg er på vej ud af døren om et øjeblik, og har derfor gevaldigt travlt hvis der skal være en DIY bag lågen idag. Det bliver derfor med lidt snyd, så opslaget her bliver opdateret så snart jeg lander ordenligt igen.

Det skal du bruge:
Træskiver (jeg fandt mine i Rema)
Noget at tegne/male med (jeg har lavet lidt forskellige og brugt Posca tuscher, hvid blyant og maling - alle kan anbefales)
Evt lædersnor - mine kom med den snor man ser på billedet, men bliver skiftet ud :)


1 kommentar:

  1. 1xbet korean: What Is Betway South Korea?
    1xbet korean betway. What is the best way to bet with one of our leading betting websites in South Korea? We 1xbet korea have reviewed and explained the main advantages of

    SvarSlet